6. januar 2011

Julegaveproduksjon 2010

Her kommer noen av gavene jeg laget til jula -2010. Et par gaver ble avglemt for som tidligere antydet så ble det en smule hektisk på slutten:)

Et par leggvarmere strikket i Heilogarn.



Et par pulsvanter strikket i kid- silk fra Drops. Oppskriften er funnet på Garnstudio sine nettsider.


En pute (som ikke er stappet godt nok på de rette stedene) strikket i Eskimo fra Drops. Her lyver bildet litt for fargen er mer grønn. Denne oppskriften er også funnet på garnstudio. Mitt andre flettestrikkprosjekt:)



En Hello- Kittty lue. Husker ikke merket på garnet, men tror det er babyull av noe slag. Oppskriften har jeg funnet her, http://smoochiemonsters.blogspot.com/2010/05/oppskrift-pa-hello-kitty-luen-min.html


Og til slutt et veldig dårlig bilde av vinesken som jeg dekorerte med stempel fra Magnolia og div annet stash. Den ekstremt tynne grisen som henger over julekula er det storebror som har laget. Synes den ble litt tøff og symbolsk til jul:)
Også klarte jeg kunststykket å snuble i trappa i stad så nå har jeg så vondt i en finger. Jeg som må bake til neste bursdagsrunde helst nå med engang:(

3 kommentarer:

  1. Fine gaver du laget til jul:)

    SvarSlett
  2. Eg e imponert Mona :oD
    og så fine flettene ble :) helt supert :)
    klem

    SvarSlett
  3. Her var det masse fint - tror jeg skal strikke den Hello-Kitty lua. Har et barnebarn som sikkert hadde blitt veldig glad for den.
    Ønsker deg en trivelig helg.

    SvarSlett