2. juli 2010

Siste dag i barnehagen og SOOOMMER

Det er soool og vamt i dag, jippi. Ungene har nettopp badet for første gang i basseng i år:) Storebror og lillebror hadde sine siste dager i barnehagen i dag. Storebror begynner snart på skolen og lillebror skal bytte barnehage. Fant en tutorial på nettet i går som jeg fant ut at jeg hadde lyst til å lage og i går kveld laget jeg en piknikkurv som det ble gjort siste finpussen på rett etter jobb i dag. Fant tutorialen på denne fine bloggen (masse fine tutorials her),egenblogg-rantho.blogspot.com




Kurven som har magneter på sidene slike at flippene kan åpnes ble fylt med mørk sjokolade. I tillegg fikk de tørket frukt og en stor bukett med roser.



Har bare brukt ting som jeg hadde fra før så jeg vet ikke hvor de kommer fra. Men noe er nok kjøpt på Nille.
Gikk også ut i ferie i dag. Ingen store planer så jeg håper været holder seg en stund fremover.

God helg:)

3 kommentarer:

  1. Så fin eske! Ha en fin weekend og ferie!

    SvarSlett
  2. Eg elske sjokolade......hmmmmm

    SvarSlett
  3. Så fin den var, heldig de som fikk den :o)

    SvarSlett