25. juli 2010

Arrghhh siste feriedag:(

Ble akkurat ferdig med sommerpyssel nå, og det passet jo bra siden jeg begynner på jobb igjen i morgen. Litt surt når vi endelig har fått litt fint vær her i trøndelag.


Ble litt lite hvitt igjen så jeg måtte ha gryteklut nr 2 i motsatte farger, men det ble ikke så verst det heller.

Fra barnemunn:  Når Mr M skulle kle minstemann i morges sa han at han kunne ta på en shorts i dag siden det var så varmt, men minstemann ville pynte seg fordi det var en så fin dag ( dvs lang bukse, skjorte og slips). Shorts kunne han ha på seg en dag det regner:)

Fikk også den nye bilen vår på fredag ettermiddag. Har derfor selvfølgelig ikke fått ordnet med parkeringen på jobben så jeg må SYKLE i morgen. Har jeg godt av å sykle?......JA, Er det meldt fint vær til i morgen?.......JA og skal jeg hente under i barnehagen?........NEI ( de har enda en uke med ferie).. Men jeg ser fortsatt ikke frem til det:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar