28. februar 2010

Yes, yes, yes

Endelig ble jeg ferdig med mitt første par med sokker...Tok bare litt over fire måneder, mulig det er litt lenger siden, ...Og siden det gikk så radig unna har jeg begynt på et nytt par som broren min skal få i bursdagsgave 7. mars (optimistisk kanskje, men...). Han skal ikke hjem på bursdagen sin (skal på jakt-/ fisketur i Nord-Norge en plass tror jeg) så jeg regner med at jeg har noen uker ekstra:)
Tror endelig vi alle også er på bedringens vei nå. Minstemann kastet opp i går kveld i seng nr. to. Begynner å gå hardt utover hodeputene ( tar litt tid før de tørker, så håper han ikke kaster opp flere ganger nå). ¨
Har ikke sydd noe i det siste så det er bra det snart er quiltemøte igjen. Får alltid litt ekstra påfyll med inspirasjon og sylyst der.

2 kommentarer:

  1. Håper du blir frisk til quiltelaget på onsdag, eller var det litt for optimistiskt?

    fortsatt god bedring, klem hk

    SvarSlett
  2. Imponert! Hilsen Ann som bare kan strikke rett.

    SvarSlett