29. mai 2011

Dilla på tekstilmaling:)

Minstemann skulle i bursdag til en kompis i dag og da synes jeg det er litt kjekt å lage slike enkle poser med navn som jeg fyller med forskjellige småting. Posen her er laget av ene benet til en gammel dongeribukse. Navnet er stemplet på med tekstilmaling, som jeg har fått skikkelig dilla på å bruke. Raskt og enkelt.


Ellers hadde også storebror bursdagsfeiring i dag. Guttene fra barnehagen var her på Beyblades- bursdag... Han ønsket seg en Beyblade- kake og der var det så vidt at jeg måtte melde pass. Fikk heldigvis til slutt laget logoen til Beyblades som jeg tegnet på sukkerpasta med mattusjer. Ble sånn noen lunde, men rakk ikke å ta bilde. Neste år håper jeg på noe enklere....

Puta som jeg har laget til søstersen er også ferdig:)

5 kommentarer:

  1. Så smart med slike poser. Skikkelig fin også!

    Skal si du fikk en utfordring med bursdsagskaken :-) He, he...bra de vet hva de vil ha :-)

    Fin pute. Tenker søsteren blir fornøyd!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Kjempeflott bursdagsgave. Koselig pute også:)

    SvarSlett
  3. Heisann! Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min.

    Du har utrolig masse lekkert og flott her i bloggen din! Den puta ble bare helt super!!! =D

    Klem,
    Aud

    SvarSlett
  4. Tøff gave - hadde vært morsomt å se kaka ;)

    SvarSlett
  5. Kjempesnål pose! Kjekt med stoffmaling, det blir personlig når en kan skrive navn på gavene.
    Det var mye fint her i bloggen din, jeg følger deg videre jeg!!

    SvarSlett