22. mai 2011

Award


Jeg har fått denne awarden fra berteline som har en kjempeflott blogg:) Med denne awarden er det meningen at man skal svare på 5 spørsmål og sende den videre til 5 bloggere med mindre enn 100 følgere. Tror jeg er litt sent ute med å svare på denne så det siste lar jeg være, Men om det er noen som har lyst på denne awarden så er den nå deres:) Også til de 5 spørsmålene, taaadaaa....

1. Hvorfor begynte du å blogge?
 Jeg leste masse blogger før jeg startet min egen. Syntes det så veldig koselig ut å blogge med mange hyggelige mennesker som man kunne bli kjent med. Så hadde vi kurs på Quiltelaget og etter det var vi et par damer som startet opp våre egne blogger.

2. Hvilke blogger følger du?
Jeg er en person som liker å holde på med mest mulig. Hopper fra det ene prosjektet til det andre. Så jeg følger med på blogger om quilting, interiør (redesign), kakepynting, kortlaging osv.

3. Favorittfarge?
Har ingen absolutt favorittfarge, men går nok som oftest for den duse varianten.

4. Favorittfilm?
Surprise!! Jeg liker filmer laget i Hongkong.... Gjerne med Jackie Chan.....

5. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Har egentlig ikke noe land jeg absolutt må besøke, men kunne godt tenkt meg å besøke Kina eller Japan pga kultur og kamp sport!


Det er en stund siden siste innlegg, og jeg har faktisk lagd en del. Har vært på kurskveld 2 på Quiltegården med Sølvi  og laget en del poser. Har også sydd et par puter og en duk til 17. mai (storebror ble 7 år og vi hadde stort familieselskap. I tillegg var det første året i barnetoget, stor stas). Også holder jeg på å trekke om en stol, men alt dette må jeg vise bilder av senere for det er på tide å finne senga:)

1 kommentar:

  1. Gratulerer med award :o)
    Gleder meg til å se hva du har laga :o)
    Ønsker deg en flott ny og kreativ uke,
    Laila

    SvarSlett