3. august 2010

Glitrende bling

Jeg prøver mest mulig å ha med noe hjemmelaget i alle gavene jeg gir bort, men det er ikke alltid like enkelt bestandig. I dag har vi vært på bursdag hos søskenbarnet mitt som ble 12 år. Synes det er litt vanskelig å lage noe til jenter i den alderen, de vet nemlig som regel hva som er hot or not. Men jeg lagde i alle fall en liten pung til å ha bursdagspengene (alltid et sikkerstikk med penger:). Hodet ble ikke helt bra og stoffene var bare helt forferdelig å sy med, men den ble nå sånn noe lunde.



Mønsteret er fra stoff og stil og det er også det lilla stoffet, resten ting fra restelageret.

Ellers må jeg takke min flinke "tekniske" venninne (TUUUUSEN TAKK) for at hun har fikset bloggen min. Hadde et eller annet som ble med nedover når man skrollet. Og hun fant noen som hadde liknende problemer med bloggen sin også, men at bakgrunnen deres også var blitt borte. Da oppdaget observante meg at det var jo tilfelle hos meg også hehe. Så ved å slette gammel bakgrunn og legge på ny så var problemet løst. Derfor blir det denne knasje bakgrunnen en liten stund fremover. Leste nylig at gult forlenget sommeren nemlig:) Nå skal jeg kose meg med siste rom 1-2-3 som kom i posten i dag:)

3 kommentarer:

  1. Likte pengpungen godt, stilig.

    Og bakgrunnen din var virkelig knæsj! BRA :)
    Den falt absolutt i smak:)

    klem hk

    SvarSlett
  2. Takk foe hyggelig kommentar i bloggen min :-))
    Så mye kreativt og fint du lager, det er nok morsomt å få gave fra deg.

    SvarSlett