23. august 2010

Første skoledag:)

I dag har storebror hatt sin første dag på skolen, veldig spennende både for store og små. Dagen gikk helt fint og han er nå ferdig med sin første lekse. Tror ikke han var så veldig interessert i å gjøre leksa, men han fikk den nå i alle fall unna. Bryllupet i helga er også vel overstått. Brudeparet var flott og vi fikk til og med sol først på dagen selv om det var meldt enorme nedbørsmengder.



En blomst fra hagen. Har fått denne også fra morfaren min. Rota har kommet med når jeg fikk peonene. Den kom ikke opp i fjor, men den er i alle fall veldig vakker og jeg er glad for at vi fikk med en slik blomst også (husker ikke hva den heter, men det er noe med keiser).

Ellers hadde mamma og tanta mi bursdagsfeiring sist helg. Mamma fikk en hjemmelaget gave, men da jeg skulle lage en gave til tanta mi så fikk jeg betennelse i skuldra så den ble det ikke noe av. Hun får få den neste år:) Mamma fikk en matte som jeg har heklet av strimler fra et gammelt dynetrekk (det var kjempetungt, så betennelsen kommer vel fra heklinga her).



Mamma og pappa har bygd på hytta og det ene nye soverommet er hvitt med blå detaljer. Matta skal ligge foran senga på dette rommet.

Både tanta mi og mamma fikk like kort denne gangen. På grunn av overnevnte betennelse måtte jeg ta noen kort som jeg hadde liggende. Og det ble to kort med tepose- bretting.  Skuldra er heldigvis mye bedre nå så jeg skal snart begynne med et nytt prosjekt, er veldig kjedelig å ikke ha noen i hendene på kveldstid:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar