16. januar 2012

Endelig....

Må jammen si at det tar sin tid å bli bra igjen. Har fortsatt bare 50% bevegelighet i skuldra, men jeg klarer i alle fall å gjøre litt nå. I helga laget jeg endelig et kort igjen. Det er mange bursdager i januar så behovet for nye kort er stort:) Denne gangen ble det et søtt, rosa jentekort. Kortet er brettet som en stjerne og jeg har fargelagt med promarkers. Stempelet er fra Magnolia.


...og med et nytt år kommer nye muligheter så jeg skal prøve meg på å bli med i en utfordring med dette kortet (litt skummelt).. På magnolia har de en utfordringsblogg som heter Tomic  og denne gangen skal det være rosa kort med en rosa sløyfe.

4 kommentarer:

  1. Your creation is wonderful, I love the design & pretty papers. Thanks for joining us at Tomic this week, hugs Jodie from Oz xx

    SvarSlett
  2. Flott kort. Håper du snart blir bra igjen:)

    SvarSlett
  3. Se der ja - i full sving igjen!

    SvarSlett
  4. Flott kort altså!

    SvarSlett