17. oktober 2011

Trekkhund...

I helga har jeg fått kyndig datahjelp av ei venninne så nå kan jeg lage kollasjer og redigere bilder, johoo. Kanskje det dermed blir litt bedre bildekvalitet på bildene fremover... I vår la jeg ut det øverste bildet til venstre på bloggen. Mamma fikk delene med seg for montering, men det tok litt tid så jeg fikk de tilbake nå rett før bursdagen til søstersen. Monterte og tovet  delene i vaskemaskin på 40 grader. Resultatet ble en blanding av trekkhund og kanin eller noe lignende!! Den skal egentlig ha en knapp til nese, men jeg hadde ingen knapper som passet så den får festes på senere. Oppskriften på denne har stått i et tidligere Familien, men jeg husker ikke nummeret.

4 kommentarer:

  1. Nydelige hunden:) En slik burde jeg også ha, for jammen trekker det kaldt.

    SvarSlett
  2. søt hun !! Lykke til med komponering av bilder, der har jeg mye å lære..

    SvarSlett
  3. kjempesøt - tusen takk for koselig kommentar.

    SvarSlett