14. april 2011

Hurtig trekanter og påske

Holder på med et kurs på Quiltegården hvor vi skal lære litt forskjellig. Første kvelden lærte vi hurtigtrekanter og sist nå så lærte vi å sy poser. Det er igjen en kurskveld som er rett etter påske. Jeg holder på og syr et par påskeduker med hurtigtrekanter. Som pynt har jeg fått ungene til å tegne en påskekylling hver. Minstemann sin skal jeg stitche og storebror sin skal applikeres på:)

Skikkelig søt kylling, eller? Storebror sin har jeg ikke begynt på ennå. Denne løperen skal  bli med på jentetur til helga.. Regner med at det blir litt tid til håndsøm da. Også skal jeg ha med meg dette strikketøyet. Det er litt hemmelig ennå hva det skal bli....



Også må jeg bare nevne at storebror har gradert seg i tae kwon do i dag (grønn stripe) som er blitt behørig feiret på Burger King.                                                                                                                                             

3 kommentarer:

  1. Så koselig den quiltingen blir:) Haha, jeg ser hva du lager:))

    SvarSlett
  2. Gratulerer med poden :) - spent på prosjektet!

    SvarSlett
  3. Spennende påskequilt på gang.

    Det ligger en adward og venter på deg på blogge min.

    God påske til deg og dine!

    SvarSlett