19. september 2010

Prøver å bli ferdig med UFO`er .....

Blir lenge mellom vært innlegg, men dagene flyr så fort av sted. Det er mye å gjøre på jobb og etter jobb har det blitt en del aktiviteter på ungene i det siste. Storebror har begynt på taekwon- doe og liker det veldig godt. Minstemann har begynt på allidrett og er sånn passe interessert i det. Blir lett distrahert i alle fall:) I dag har begge to hatt sin første ridetur og det syntes de var kjempestas.

Jeg hekler fortsatt på langtidsprosjektet mitt. Har 37 ruter nå. Vet ikke hvor mange jeg trenger, men skal sjekke om det holder med 40. Vil ikke ha et lite teppe heller. Det må liksom gå an å pakke det rundt seg:)

 UFO`en jeg har funnet frem denne gangen er et symaskinhus som jeg startet med på et kurs for noen år siden. Det ble noen konstruksjonsfeil på slutten og det var vel da interessen for å fortsette forsvant. Tror taket ikke helt stemmer med veggene? Men nå har jeg også kjøpt meg ny symaskin så jeg regner med at det trengs noen justeringer uansett. I dag begynte jeg med å applikere for hånd, men det er ganske tungt siden det er brukt habalonvatt over alt. Tror jeg skal få tak i tråd og gjøre det på symaskina i løpet av uka.



Skal få se resten av huset senere når jeg har litt bedre lysforhold. Har kjøpt nytt kamera, men jeg er så dårlig på å lese bruksanvisninger ( tror det er noe av det kjedeligste jeg vet om, håper på en liten opplæring av mr. M isteden:)).

1 kommentar:

  1. Tror symaskinhuset ditt blir råstilig :)
    Eg har også lyst på nytt kamera........
    Vi prates på Tirsdag...hvis eg kan! etter tannlegebesøket.....huff!
    klem hk

    SvarSlett