19. mars 2010

Vår- mysterium

Har blitt med på vår- mysteriet som 9`nas smutthull har laget. Har kuttet 100 kvadrater nå, men må ta bilde i morgen ( får så dårlige bilder med kameraet når det ikke er dagslys). Kjempespennende med slike mysterium, men jeg er litt utålmodig av meg og kjenner det klør litt i fingeren for å fortsette med kvadratene NÅ...

Sist helg under oppryddingen (se siste innlegg) fant jeg en ufo som jeg helt hadde glemt. Ble litt overrasket når jeg fant den, for det var litt wow har jeg laget den... den var jo nesten litt stilig:)  Bildet av denne kommer også i morgen. Ufoen er fra et julekurs som Inger på Syskrinet bruker å ha vært år. Lager alltid mye forskjellig på disse kursene så det er vel derfor jeg har glemt denne. Nå må jeg bare bestemme meg for om det skal bli en pute, løper, duk eller teppe. Må se an stoffbeholdningen litt.

Har også vært en tur til tannlegen i uka som gikk og siden det var NULL HULL så måtte jeg FEIRE med noen stoffer fra Siw på Quiltegården.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar