4. januar 2011

Minstemann 5 år i dag:)

I dag har vi feiret 5 års dag.Tiden flyr så fort, synes ikke det er så veldig lenge siden jeg gikk gravid. Men i dag hadde Minstemann voksenbursdag. Barnebursdag blir det til helga. Fikk Scoobey- doo spøkelseshus og tryllesett. Stor suksess. Glemte å ta bilde av kakene før, men har et lite etterbilde av muffinsen som ble igjen:) Det som var igjen av oreo- kaken var det ikke verd å ta bilde.
Vaniljemuffins med smørkrem (litt sliten etter å ha stått fremme noen timer).

Også kan jeg vise et bilde av lua jeg strikket til meg selv i romjula. Strikket bare rettstrikk uten noe mønster, sikkert derfor den ble litt stor:) Blomstene er heklet etter et mønster fra Drops, husker ikke nummer. Tovet lua lett, men den er fortsatt litt stor. Er litt redd for at den skal krympe for mye i lengden viss jeg tover en gang til.


I morgen er det quiltemøte i Trondheim quiltelag, johoo. Får alltid litt ekstra kreativ input da.

2 kommentarer:

  1. Luen ble fin med de små blomstene på:) Artig med bursdag for unga:)

    SvarSlett
  2. Ja gratulere med din yngstes bursdag i dag :) i morgen e det min yngstes, han blir 4 år... Og ja! det har gått fryktelig fort......

    Likte luen din, om den e litt stor e sjelden någe problem..... det lar seg fixe :oD
    Flott med hekleblomsten på.

    E litt i tenkeboksen om eg komme på quiltelaget i morgen, sende sms :)
    klem hk

    SvarSlett