5. mars 2010

Atter en dag hjemme.....

Minstemann fikk et tilbakefall i går kveld med kvalme og feber så i dag er vi igjen hjemme. Begynner å bli veldig lei av å være inne, særlig når det er det knallværet ute. I går derimot var storebror og jeg på skitrening og det var kjempegøy. Han begynner å bli skikkelig flink på ski.

Var på quiltemøte på onsdag så i dag har jeg planer om å få i gang symaskina igjen. Det er så mange kreative sjeler der og de lager så mye fint så da kommer alltid sylysten tilbake. I det siste har jeg derimot laget noen kort. Holder på meg to sjørøverkort og et litt spesielt et som besteforeldrene mine skal få når vi skal feire diamantbrullypet deres. Dere skal få se det senere når dagen er vel overstått. Jeg har også laget to prinsessekort som er ferdige. De er laget etter inspirasjon fra det siste Magnolia Ink magasinet.






Får ikke skikkelige klare nærbilder med kameraet, men, men. Har brukt stempel fra Whiff of joy og fargelagt med pro markers og glitter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar