19. januar 2010

Da er jeg nettopp kommet hjem fra barnehagen. Har vært på 4- års kontroll med minstemann. Har derfor fri i dag så jeg har prøvd å ta noen bilder, mens det ennå er dagslys.

Her har jeg tatt bilde av en av mine favorittgjenstander hjemme hos oss:)




En gammel kakeboks som jeg har fått av min svigermor. Synes den er kjempefin.

Ellers holder jeg på med et par prosjekter for tiden. Det ene er å trekke om
spisestuestolene våre. Har også fått spisestuen fra svigermor. Den var i mørk tre, men jeg liker bedre sort så jeg har malt den og nå holder jeg på å trekke om stolene. Tror jeg har et før bildene av stolene en plass, men fant det ikke nå. Dere skal få se det senere.





Og til slutt et lite miniprosjekt jeg gjorde i helga. En liten, tovet veske ( den ble litt mindre enn hva jeg hadde regnet med, får vel kanskje et garnnøste oppi den).

1 kommentar:

  1. Kan du sjekke innstillingene på bloggen din, jeg tror du står med noreply så det går ikke an å svare deg direkte på de kommentarene du svarer på. Bruker du ett redigeringsprogram , eller laster du bildene rett inn i bloggen? Hos meg har det aldri skjedd at bilder har snudd seg underveis, jeg må snu dem på pc'n før jeg legger dem inn.

    SvarSlett