8. august 2010

Ei hærlig helg:)

Denne helga har vært virkelig deilig med masse god vær:) Håper det fortsetter ut hele august + litt til, hehe. På torsdag var vi i to års dag til dattera til svigerinna min sin samboer. Selv om det var varmt da også så fikk hun ei prinsessekrone som var heklet i alpacaull. Har ikke bilder av henne med den på, men med bamse som modell:) Bamse er det mamma som har strikket.

Bamse i solveggen:)


Nærbilde av krona. Som vanlig er det et eller annet bilde som ikke vil ligge rett vei og denne gangen har jeg selvfølgelig ikke laget to varianter. Har heklet med sølvmetalic- garn øverst på krona.

Kortet som Alva fikk.

Svigerinna mi og samboeren har også flyttet inn i nytt hus så de fikk også et kort og en gave (men ikke av det hjemmelagde slaget).

Laget kun av ensfarget kartong. Åpnes på midten der det er en liten hilsen inni.

Ellers er jeg i gang meg et par nye prosjekter. Det ene skal bli en gave så det kan ikke vises frem før til neste helg og det andre er et lutet skap som skal inn på rommet til storebror. Skal brukes til å lagre alle legobyggverkene hans. Har malt det hvitt meg gul innside. Glemte å ta før- bilde, men etter-bilde skal komme når det blir ferdig. Gikk nemlig tom for gulmaling. Holder også på å maler på "evighetsprosjektet" benken som skal stå på terassen. Ble en lang pause under ferie, også er det så mange kroker som må males på benken i tillegg til at malingen bruker en evighet på å bli tørr nok til overmaling. Men forhåpentligvis blir den ferdig en gang i løpet av neste uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar