5. april 2010

POKAL:)


Tusen, tusen, tusen takk til Berteline som har gitt meg denne Bloggawarden:)



REGLENE FOR BLOGGAWARDEN ER SOM FØLGER:


- Kopier awarden til bloggen din.

- Link til den personen som ga deg awarden.

- Fortell 7 interessante fakta om deg selv.

- Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.

- Link til deres blogger.

- Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.

Vet ikke om alt dette er like interessant, men det er i alle fall fakta om meg selv:)

1. Jeg er født i og bor fortsatt i Trondheim.
2. Jeg er ivrig leser av tegneserier, spesielt glad i Pondus, Billy og Donald.
3. "Husmor- genet" lå i dvale helt frem til jeg fylte 30 år. Etter det er jeg blitt glad i å lage mat, bake, sy, strikke osv.
4. Jeg har trent kung- fu i noen år (sluttet når jeg ble gravid), og digger kampsport-filmer fra HongKong.
5. Liker ikke skrekk-filmer, plages med veldig realistiske drømmer i ettertid.
6. Jeg er utdannet lærer og næringsmiddelteknolog, men jobber ikke innen noen av fagene.
7. Elsker blomster, noe av det første jeg ønsket meg var en "battebil med donter" ( barnspråk for; lastebil med blomster). Har ennå den gaven til gode:)

Jeg ser at mange av de bloggene jeg er inne på allerede har fått denne bloggawarden, så jeg velger å gi denne til de som er innom bloggen min og ikke har fått den:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar